Márkaland marketing verseny

Mi vagyunk az eset.

Márkaland

A Neuzer Kft. adta a témát az első Márkaland középiskolai marketingversenynek.
Mi magunk is fontosnak tartjuk a márkaépítést, így nagy örömünkre szolgált, hogy a döntő fordulóban a Neuzer Kft. marketingstratégiájának kidolgozása volt a feladat.

A versenyről röviden:
"A Márkaland a Business Case Society Kft. által a GimiMore márka alatt szervezett marketing témájú esettanulmány-verseny, amely egy rendhagyó megmérettetést biztosít középiskolás diákok számára. A Márkalandnak kettős célja van: egyrészt, hogy bővítse a középiskolások marketinggel kapcsolatos ismereteit, másrészt, hogy fejlessze a diákok problémamegoldó képességét, marketing témájú esettanulmányok megoldásán keresztül. A versenyen való részvétellel a versenyzők a digitális oktató anyagokon keresztül átfogó képet kaptak az alapvető marketing stratégiák módszertanáról, azok használatáról, valamint az esettanulmány-módszerről. A verseny idén nagy érdeklődést váltott ki a diákok körében, összesen 135 3-4 fős csapat  oldja a kiadott feladatokat. Először a verseny online fordulójára került sor, amiben a csapatoknak a Fundamenta kérdéseire kellett választ adniuk marketing és pénzügyi tudatosság témakörében. A verseny következő fordulójában a diákok a Neuzer Kft. marketing témájú esetét kapták meg, ahol egy komplex marketing terv összeállítása a feladat a különböző kerékpárokra. A beérkezett megoldások alapján a legjobb 6 csapat kapott meghívást a döntőbe, ahol szakmai zsűri előtt prezentálhatták ötleteiket és mérkőzhettek meg az értékes nyereményekért. A döntő az Engame budapesti irodájában került megrendezésre, 2019. február 23-án."

Nekünk szinte csak annyit kellett elmondani, ami számunkra egyébként is a legfontosabb: "a kerékpáros család", mint fő célközönségünk.
És már készültek is a jobbnál jobb dolgozatok.

Íme, a nyertes munka >
 

Gratulálunk a nyerteseknek!

Márkaland Nash Equilibrium

Honlap: webtoday
Az oldal sütiket használ. Az oldal harmadik féltől származó szoftvereket is használ